Жылдық жоспар
«Бекітемін»
Мектеп директоры
____________Н. Ортаев
«___»__________ 2019 ж.
Тұрсын Әкімов атындағы №7 орта мектебінің
2019-2020 оқу жылына арналған психологиялық
қызметінің жұмыс жоспары
Педагог-психолог: Ә. Мырзахан
Кәріқорған ауылы
Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерінің негізінде еркін бағамдай алатын, өзін таныта, дамыта білетін, қазіргі тез өзгеріп отыратын өмірге бейімділігін арттыру, өз бетінше дұрыс шешім қабылдай алатын, кез-келген мәселеде өзіне қажетті көмекке жүгіне білетін, ақылды жеке тұлғаны қалыптастыру.
Міндеттері:
. Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру кез- келген ситуацияны шешуге дайын, өмірдің сан алуан жағдайына бейімделе алатын дара тұлғаның негізін қалауға бағындыру.
. Баланың қызығушылығы мен ынтасына сай білім сұраныстарын қанағаттандыру процесін өзіне лайық кәсіби бағдарлаумен ұштастыру.
.Оқушылар, педагогикалық қызметкерлер және ата-аналар арасында ағартушылық- кеңес жұмыстарын жүргізу.
. Оқушылар, педагогтар және ата-аналар арасында алдын-алу жұмыстарын және салауатты өмір салтын насихаттау.
. Әртүрлі қиындықтары бар оқушыларға түзете-дамыту бағдарламаларын құру.
Қыркүйек
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Кіммен жүргізіледі | Жауапты |
1 | Мектептегі психологиялық қызметті ұйымдастыру бағытымен ата-аналарды хабардар ету | Informationтандыру | Ата-аналардан рұқсат алу | Ата-аналар | Педагог-психолог |
2 | Оқушылардың бейімділік деңгейін анықтау | Зерттеу | Семаго тесті, Керн-Йирасек сауалнамасы | 1-5 сыныптар | Педагог-психолог |
3 | Оқушылармен дезадаптация бойынша жұмыстар | Алдын-алу, түзету-дамыту | Тренинг, жеке әңгіме | 1-5 сыныптар | Педагог-психолог |
4 | Жаңадан келген оқушылармен жұмыс | Зерттеу | Сауалнама | Жаңа келген оқушылар | Педагог-психолог |
5 | Ерекше қадағалауды қажет ететін және тәуекел тобына енетін оқушыларды анықтау | Зерттеу | Бақылау, әңгіме, сауалнама | 1-11 сынып оқушылары | Педагог-психолог |
6 | Сұраныс бойынша анықтау жұмыстары | Зерттеу | Әңгіме, сауалнама, тест | 1-11 сыныптар | Педагог-психолог |
Қазан
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Кіммен жүргізіледі | Жауапты |
1 | Teachersге кеңес беру (оқушылардың бейімділігі бойынша) | Кеңес беру | Кеңестер | 1-5сынып жетекшілері, пән мұғалімдері | Педагог-психолог |
2 | Дарынды оқушыларды анықтау және жеке жұмыс жүргізу. | Зерттеу | Оқушылардың жекелік қасиеттерін анықтауға арналған жаттығулар, тесттер | 2 -10 сыныптар | Педагог-психолог |
3 | 2-4 сынып оқушыларының ақыл-ой даму деңгейін зерттеу | Зерттеу | Замбициявич тесті | 2-4 сынып оқушылары | Педагог-психолог |
4 | Үлгерімі төмен оқушыларды анықтау | Зерттеу | Лусканов тесті | 5-11 сынып оқушылары | Педагог-психолог |
5 | Үлгермейтін оқушылар бойынша жұмыс | Алдын алу | Кеңестер | Пән мұғалімдері | Педагог-психолог, Сынып жетекші |
6 | Мұғалім-оқушы көзімен | Зерттеу | Сауалнама | 5-10 сыныптар | Педагог-психолог |
7 | Мұғалім оқушы көзімен сауалнамасының нәтижесі бойынша жұмыстар | Алдын алу | Кеңес «Қазіргі мұғалім қандай болуы керек?» | 5-10 сынып пән мұғалімдері | Педагог-психолог |
Қараша
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Кіммен жүргізіледі | Жауапты |
1 | Мамандық таңдау бойынша анықтау жұмыстары | Зерттеу | Голланд, Климов тесті | 9-11 сынып оқушылары | Педагог-психолог |
2 | Кәсіби бағдар бойынша жұмыс | Кеңес беру | Ұсыныс, кеңес беру | 9-11 сыныптар | Педагог-психолог |
3 | Оұушылардың мазасыздық деңгейін анықтау | Зерттеу | Кондаш тесті, ХАДС | 8-11 сыныптар | Педагог-психолог |
4 | Мазасыздық деңгейі жоғары оқушылармен жұмыс | Түзету-дамыту | Жеке жұмыс, әңгіме | Анықталған оқушылар | Педагог-психолог |
5 | ЮНИСЕФ жоба бойынша жұмыс | Алдын алу | Дәріс | Мектеп қызметкерлері | Педагог-психолог |
Желтоқсан
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Кіммен жүргізіледі | Жауапты |
1 | Қорқыныш деңгейін анықтау | Зерттеу | Теммпл Амен тесті | 3-сынып | Педагог-психолог |
2 | Қорқыныш деңгейіне байланысты жұмыстар | Түзету -дамыту | Түрлі ойын, жаттығулар | 3-сынып | Педагог-психолог |
3 | UNT-ге психологиялық дайындық жұмыстары | Зерттеу | сауалнама | 11 сынып | Педагог-психолог |
4 | UNT-ге қалай дайындалу керек | Алдын алу | кеңестер | 11-сынып оқушылары, ата-аналар, пән мұғалімдері | Педагог-психолог |
5 | UNT-ге психологиялық дайындық жұмыстары | Түзету-дамыту | Тренинг | 11-сынып | Педагог-психолог |
6 | ЮНИСЕФ жоба бойынша жұмыс | Алдын алу | Дәріс | Оқушылар | Педагог-психолог |
Қаңтар
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Кіммен жүргізіледі | Жауапты |
1 | Оқушылардың бейімділігін анықтау | Алдын алу | Сауалнама | 8-сынып | Педагог-психолог |
2 | Сұраныс бойынша жеке және топтық түзету-дамыту жұмыстары | Кеңестер | Кеңестер | Оқушылар, ұстаздар, ата-аналар | Педагог-психолог |
3 | Зорлық-зомбылықтың алдын алу | Алдын алу | Коучинг | 8-11 сыныптар | Педагог-психолог |
4 | UNT-ге психологиялық дайындық жұмыстары | Түзету-дамыту | Жаттығулар | 11-сынып | Педагог-психолог |
5 | ЮНИСЕФ жоба бойынша жұмыс | Алдын алу | Тест | Оқушылар | Педагог-психолог |
6 | ЮНИСЕФ жоба бойынша жұмыс | Алдын алу | Дәріс | Оқушылар | Педагог-психолог |
Ақпан
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Кіммен жүргізіледі | Жауапты |
1 | «Ақпан айы-кеңес беру айлығы» | Алдын алу, түзету-дамыту | Жоспарға сай жұмыстар | Мектеп оқушылары, ұстаздар, ата-аналар | Педагог-психолог |
Наурыз
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Кіммен жүргізіледі | Жауапты |
1 | Оқушылардың орта буында оқуға дайындығын анықтау | Зерттеу | Сауалнама | 4-сынып | Педагог-психолог |
2 | Таным процестерін анықтау | Зерттеу | Тест тапсырмалары | 4-сынып | Педагог-психолог |
3 | Дайындық топ оқушыларымен жұмыс | Зерттеу | Тесттер | МАДТ | Педагог-психолог |
4 | «Ұрпақ тәрбиесі-ұлт болашағы» акция | Алдын-алу | Тренинг, семинар | 2-11 сынып оұушылары, ұстаздар, ата-аналар | Педагог-психолог |
5 | Ерте жүктіліктің алдын алу | Алдын алу | Жиналыс | 8-11 сынып қыздары | Мектеп медбикесі |
6 | Жекелеген жоспарлар бойынша жұмыстар | Педагог-психолог | |||
7 | ЮНИСЕФ жоба бойынша жұмыс (тәуекел топпен) | Алдын алу | Арттерапия, тренинг, жаттығулар | Анықталған оқушылар | Педагог-психолог |
Сәуір
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Кіммен жүргізіледі | Жауапты |
1 | Стрестік жағдайлардың алдын алу | Алдын алу | Жаттығулар | 11-сынып | Педагог-психолог |
2 | Сенім жәшігімен жұмыс | Педагог-психолог | |||
3 | Ата-аналара психологиялық қолдау | Алдын алу | кеңестер | 11-сынып ата-аналары | Педагог-психолог |
4 | Суицидтің алдын алу «Бүкіл әлем мен үшін» онкүндік іс-шара | Алдын алу | Тренинг, жиналыс, әңгіме құру | 7-11 сынып | Педагог-психолог |
5 | «Ұрпақ тәрбиесі-ұлт болашағы» акция | Алдын-алу | Тренинг, семинар | 2-11 сынып оұушылары, ұстаздар, ата-аналар | Педагог-психолог |
6 | Жекелеген жоспарлар бойынша жұмыстар | Педагог-психолог | |||
7 | ЮНИСЕФ жоба бойынша жұмыс (тәуекел топпен) | Алдын алу | Арттерапия, тренинг, жаттығулар | Анықталған оқушылар | Педагог-психолог |
Мамыр
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Кіммен жүргізіледі | Жауапты |
1 | Ата-аналар жиналысына қатысу | Педагог-психолог | |||
2 | «Ұрпақ тәрбиесі-ұлт болашағы» акция | Алдын-алу | Тренинг, семинар | 2-11 сынып оұушылары, ұстаздар, ата-аналар | Педагог-психолог |
3 | Жекелеген жоспарлар бойынша жұмыстар | Педагог-психолог | |||
4 | Жылдық қорытынды сараптама және жаңа оқу жылына жылдық жоспар дайындау | Сараптама | Педагог-психолог |
Педагог-психолог: Ә. Мырзахан